Maak het waardevol
Hoe kun je een gevoel verwoorden met woorden die eer doen aan het gevoel. Na een aantal spar-sessies kwamen we tot kernwaarden die passen bij het team en de mentaliteit van een gemotiveerde groep.
Samen – Als team intern én extern.
Overstijgen – De klant blijven verrassen met goede ideeën,
Oprecht – Eerlijk tegenover onszelf en de klant.
Naast de kernwaarden zijn we opzoek gegaan naar een passende missie die past bij de werkwijze en ambities.
Sharing is caring
Hoe kan Compenda indruk maken op de beursvloer zonder een eigen stand?
Zoals ze zeggen ‘Sharing is caring’, dus dat deden we met 5 essentiële innovatie-tips. Door slim in te spelen op innovatie proberen we de associatie met Compenda te leggen. Met de hashtag #futureproof kunnen ook andere ondernemers hun tips delen.
Online imponeren
De markt voor business software is omvangrijk met een aantal zeer grote spelers die wereldwijd actief zijn. Tussen deze reuzen proberen de kleinere spelers een voet tussen de deur te krijgen. Compenda is zo’n kleinere speler. Voor Compenda is het daarom essentieel om een eigen smoel te hebben en herkenbaar en toegankelijk te zijn.
Samen hebben we het stoffige imago van business software omgebogen naar een sexy en innovatieve look & feel. Niet alleen mooi om te zien, maar ook toegankelijk voor bezoekers. Door potentiële klanten goed te bestuderen hebben we informatie weten te rangschikken om het de bezoeker zo gemakkelijk mogelijk te maken.