Hét kenniscentrum voor co-creatie
Een opleiding volgen bij Ruimtehouders is niet zomaar als iedere andere cursus. Er wordt gespeeld met ruimte en methodes die je nog niet eerder hebt meegemaakt. Ruimtes die nieuwe energie geven en methodes die je uit je standaard denkpatronen halen.
Dit speelse hebben we ook teruggebracht in de huisstijl. Een samenstelling van elementen met betekenis: Het houden van ruimte, de creatieve achtbaan en pijl & boog.
Een 'out-of-the' box
Voor de leergangen die Ruimtehouders biedt, ontwierpen we een complete set van 5 boekjes die elk een thema ademen. Als twist loopt de geïllustreerde lijn op de omslag door in elk boekje. Dat vormt een prachtig geheel.
De complete set hebben we tezamen met een notitieboek gebundeld in een box, zodat cursisten de materie ook ná de leergang nog eens terug kunnen lezen. Jazeker… een box, want wie verwacht er nou innovatie in-the-box?
Het is een feest om met het team te werken
Voor Ruimtehouders heeft Roderick van Rots in Branding het beeldmerk en de huisstijl ontwikkeld, en deze op een consistente en originele manier vertaald naar verschillende middelen, zoals brochure, opleidingsmateriaal en website.
Hij is zeer getalenteerd als vormgever en creatief marketeer. Luistert aandachtig en vraagt goed door, zodat de vormgeving volledig congruent is met de identiteit van ons bedrijf. Roderick geeft altijd diverse opties, vult teksten aan met eigen ideeën en vindt prachtige oplossingen voor materialen. Daarnaast is hij geduldig, kan hij snel schakelen en ook onder tijdsdruk constante kwaliteit leveren.
Kortom, het is een feest om met hem te werken.
Hilde en Mieke
Ruimtehouders
Digitaal inspireren
Een cursus over co-creatie is niet alledaags en dat maakt het lastiger om het juiste publiek te vinden. Voor de website betekent dit dat sfeer en inspiratie de boventoon moeten voeren. Visueel geven we moeilijke thema’s kracht bij.
Dankzij slimme call-to-actions en een give-away komt Ruimtehouders dichter bij haar potentiële cursisten.