Aan het front van de energietransitie
Ook zo'n mooi merk?
Wil jij ook meer halen uit je bedrijf en merk? Wij helpen je om écht indruk te maken. Neem direct vrijblijvend contact op of vraag een offerte aan.
Creating a better tomorrow, starting today
Samen met Sealane ontwikkelden we een online positionering en brand statement. De brand statement laat de inzet zien voor een duurzamere toekomst. Dit blijft niet enkel bij woorden, dankzij Sealane’s investeringen in duurzame oplossingen. Denk bijvoorbeeld aan de 1300 zonnepanelen op het dak van hun nieuwe vrieshuis.
Ook een update in de huisstijl kwam hier goed van pas. Groen vormt als secundaire kleur een belangrijke ondersteunende kracht.
Connecting Continents
Met een manifesto zetten we de juiste sfeer en tone of voice voor Sealane. Dit vormt de basis bij het creëren van alle content. Op deze manier zorgen we voor een consistente beleving en dragen we uit wat belangrijk is binnen de organisatie.
We are Sealane
Being a great Logistical Partner takes more than getting things from A to B. Uniting, Sharing knowledge and Forming Partnerships are things we love.
Sustainability, Trust and Positive energy are words that describe us.
Our passionate and talented people are who define us.
Going the extra nautical mile is what sets us apart. We thrive where oceans meet land.
We Connect People, We Connect Continents.
Website ontwikkeling
Ook online heeft Sealane de transitie gemaakt dankzij een innovative en daadkrachtige uitstraling. De website is optimaal ingericht en ontworpen voor betere conversie. Op de landingspagina’s is rekening gehouden met een extra persoonlijke uitstraling.
In de huisstijl is gebruik gemaakt van Sealane blauw, met groen als ondersteunende kracht. Opvallend zijn de schuine details in het ontwerp, welke voortkomen uit de schuine letters in het logo.
Fotoshoot met een stoer randje
Werken in de offshore is niet weggelegd voor iedereen. Hard werken, strakke schema’s en dirty jobs horen nou eenmaal bij het vak.
Tijdens een 3-daagse fotoshoot is het werk van Sealane vanuit verschillende perspectieven in beeld gebracht. Zo krijg je écht een inkijkje in de organisatie, met oog voor de mens. Ook foto’s van het personeel mogen dan natuurlijk niet missen.
Om de foto’s extra goed te laten passen bij het merk, hebben we ze nabewerkt in een stoere stijl waarin schaduwen zorgen voor een nog krachtiger beeld.